Twilight Field


Join the forum, it's quick and easy

Twilight Field
Twilight Field
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Mechanika cz 6. Tworzenie Lokacji i Wątków Fabularnych przez graczy.

Go down

Mechanika cz 6. Tworzenie Lokacji i Wątków Fabularnych przez graczy. Empty Mechanika cz 6. Tworzenie Lokacji i Wątków Fabularnych przez graczy.

Pisanie by Burmistrz Pią Sty 10, 2020 3:55 pm


Podczas gdy istnieje niezliczona ilość utworzonych przez administrację lokacji, gdzie można prowadzić rozgrywkę, rozumiemy że gracze mogą również chcieć zagrać w innych lokacjach, które nie zostały przez nas jeszcze utworzone. Mogą również chcieć zagrać swoje autorskie przygody pod okiem Narratora. Obie opcje są możliwe w granicach rozsądku. Gracze mogą ubiegać się o utworzenie nowej lokacji w danej dzielnicy lub sąsiedztwie, a także o utworzenie własnego wątku fabularnego, nadzorowanego przez Przewodnika. Jednak to czy takie sugestie i prośby zostaną zaakceptowane, zależy od kilku czynników, w głównej mierze od samego gracza.

Nowe Lokacje
W przypadku ubiegania się o utworzenie nowej lokacji, gracz musi się najpierw upewnić, że już taka nie istnieje. Jeżeli w istocie nie ma jeszcze takiego miejsca, gracz może przedstawić swoją sugestię członkowi administracji. Gracz ma obowiązek podać dokładny adres nowej lokacji oraz fizyczny opis danego miejsca. Brak jednego z dwóch, tak jak i niezadowalająca treść opisu będą podstawą do odrzucenia sugestii. Nowa lokacja nie musi w pełni odzwierciedlać rzeczywistości, w końcu rozgrywka ma miejsce w roku 2010, jednak należy się upewnić, że nie próbuje się postawić - dla przykładu - ogromnej fabryki w miejscu kamienicy lub grupy domków jednorodzinnych. Gracz powinien również przedstawić krótkie, logiczne uzasadnienie dlaczego dana lokacja powinna zostać dodana. W przypadku zaakceptowania pomysłu, członek administracji doda temat opisujący daną lokację, która naturalnie będzie otwarta dla wszystkich graczy chcących to miejsce odwiedzić. W przypadku kiedy gracz nabył fabularnie nowe schronienie, proces utworzenia danej lokacji wygląda tak samo, z tą różnicą, że gracz ma pewność, że dana lokacja zostanie utworzona jak tylko poda jej adres i pełny fizyczny opis zewnętrzny i wewnętrzny. Oczywiście gracz nawet tutaj musi włożyć pewien wysiłek, gdyż opisy składające się z paru krótkich zdań nie zostaną zaakceptowane.

Wątki Fabularne
Gracz technicznie nie może tworzyć własnych wątków fabularnych, gdyż te prowadzone są przez Administrację i Przewodników, jednakże jeżeli ma interesujący pomysł na przygodę, może ten pomysł przedstawić jednemu z członków administracji. Sugestie co do wątków fabularnych powinny być treściwe i konkretne i powinny uwzględniać zamysł na przebieg przygody. Oczywiście jakikolwiek by ten plan nie był, w przypadku zaakceptowanego pomysłu, na pewno nie wszystko będzie wyglądało tak jak chciał tego gracz. W końcu nie możemy ułatwić rozgrywki nawet pomysłodawcy przygody. Podczas gdy z pewnością zostanie nagrodzony dodatkowymi punktami doświadczenia za wyjątkową kreatywność, to w przypadku trudniejszych zadań istnieje szansa, że nawet bohater pomysłodawcy przygody może nie dotrzeć do celu. Jednak tam gdzie jest większe zagrożenie, jest potencjalnie i większa nagroda. W momencie zaakceptowania pomysłu, rozpoczęte wydarzenie będzie prowadzone przez Administrację lub Przewodnika, a pomysłodawca przygody nie będzie mieć żadnego wpływu na jej przebieg, będzie tak jak i inni gracze jedynie uczestnikiem. Należy również pamiętać, że nie ma możliwości utworzenia przygody dla wybranych graczy. O ile prowadzący nie zdecyduje inaczej, wydarzenie jest otwarte i każda postać może wziąć w nim udział, choć to jakie będą tego efekty zależnie od charakteru przygody to już inna kwestia.

Burmistrz
Burmistrz
Admin

Liczba postów : 227
Join date : 04/09/2019

https://twilighfield.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach