Mechanika cz 6. Tworzenie Lokacji i Wątków Fabularnych przez graczy.
Twilight Field :: Almanachy :: Almanachy :: Mechanika
Strona 1 z 1
Mechanika cz 6. Tworzenie Lokacji i Wątków Fabularnych przez graczy.
Podczas gdy istnieje niezliczona ilość utworzonych przez administrację lokacji, gdzie można prowadzić rozgrywkę, rozumiemy że gracze mogą również chcieć zagrać w innych lokacjach, które nie zostały przez nas jeszcze utworzone. Mogą również chcieć zagrać swoje autorskie przygody pod okiem Narratora. Obie opcje są możliwe w granicach rozsądku. Gracze mogą ubiegać się o utworzenie nowej lokacji w danej dzielnicy lub sąsiedztwie, a także o utworzenie własnego wątku fabularnego, nadzorowanego przez Przewodnika. Jednak to czy takie sugestie i prośby zostaną zaakceptowane, zależy od kilku czynników, w głównej mierze od samego gracza.
Nowe Lokacje
W przypadku ubiegania się o utworzenie nowej lokacji, gracz musi się najpierw upewnić, że już taka nie istnieje. Jeżeli w istocie nie ma jeszcze takiego miejsca, gracz może przedstawić swoją sugestię członkowi administracji. Gracz ma obowiązek podać dokładny adres nowej lokacji oraz fizyczny opis danego miejsca. Brak jednego z dwóch, tak jak i niezadowalająca treść opisu będą podstawą do odrzucenia sugestii. Nowa lokacja nie musi w pełni odzwierciedlać rzeczywistości, w końcu rozgrywka ma miejsce w roku 2010, jednak należy się upewnić, że nie próbuje się postawić - dla przykładu - ogromnej fabryki w miejscu kamienicy lub grupy domków jednorodzinnych. Gracz powinien również przedstawić krótkie, logiczne uzasadnienie dlaczego dana lokacja powinna zostać dodana. W przypadku zaakceptowania pomysłu, członek administracji doda temat opisujący daną lokację, która naturalnie będzie otwarta dla wszystkich graczy chcących to miejsce odwiedzić. W przypadku kiedy gracz nabył fabularnie nowe schronienie, proces utworzenia danej lokacji wygląda tak samo, z tą różnicą, że gracz ma pewność, że dana lokacja zostanie utworzona jak tylko poda jej adres i pełny fizyczny opis zewnętrzny i wewnętrzny. Oczywiście gracz nawet tutaj musi włożyć pewien wysiłek, gdyż opisy składające się z paru krótkich zdań nie zostaną zaakceptowane.
Wątki Fabularne
Gracz technicznie nie może tworzyć własnych wątków fabularnych, gdyż te prowadzone są przez Administrację i Przewodników, jednakże jeżeli ma interesujący pomysł na przygodę, może ten pomysł przedstawić jednemu z członków administracji. Sugestie co do wątków fabularnych powinny być treściwe i konkretne i powinny uwzględniać zamysł na przebieg przygody. Oczywiście jakikolwiek by ten plan nie był, w przypadku zaakceptowanego pomysłu, na pewno nie wszystko będzie wyglądało tak jak chciał tego gracz. W końcu nie możemy ułatwić rozgrywki nawet pomysłodawcy przygody. Podczas gdy z pewnością zostanie nagrodzony dodatkowymi punktami doświadczenia za wyjątkową kreatywność, to w przypadku trudniejszych zadań istnieje szansa, że nawet bohater pomysłodawcy przygody może nie dotrzeć do celu. Jednak tam gdzie jest większe zagrożenie, jest potencjalnie i większa nagroda. W momencie zaakceptowania pomysłu, rozpoczęte wydarzenie będzie prowadzone przez Administrację lub Przewodnika, a pomysłodawca przygody nie będzie mieć żadnego wpływu na jej przebieg, będzie tak jak i inni gracze jedynie uczestnikiem. Należy również pamiętać, że nie ma możliwości utworzenia przygody dla wybranych graczy. O ile prowadzący nie zdecyduje inaczej, wydarzenie jest otwarte i każda postać może wziąć w nim udział, choć to jakie będą tego efekty zależnie od charakteru przygody to już inna kwestia.
Similar topics
» Mechanika Wstęp
» Mechanika cz 1. Testy i Modyfikatory
» Mechanika cz 4. Rozwój postaci
» Mechanika cz 5. Moce i zdolności
» Mechanika cz 2. System walki i obrażeń.
» Mechanika cz 1. Testy i Modyfikatory
» Mechanika cz 4. Rozwój postaci
» Mechanika cz 5. Moce i zdolności
» Mechanika cz 2. System walki i obrażeń.
Twilight Field :: Almanachy :: Almanachy :: Mechanika
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|